דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב באמצעות האינטרנט 

מאת    [ 13/09/2009 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2893 פעמים ]

ועם זאת, זו חובה - הביטוח חייב לחול על כל רכב בארץ. ביטוח חובה מעוגן בחוק ומי שלא משלם אותו מבצע דבר עבירה. במקרה של תאונה, אדם שנוסע ללא ביטוח, הוא או כל אדם אחר שייפגע באירוע, לא יהיו מכוסים בעבור הוצאות הטיפול הרפואי. כלומר תפקידו של ביטוח החובה לרכב הוא בראש ובראשונה לאפשר כיסוי הוצאות פינוי, טיפול, ניתוח, הצלה או אפילו סיוע במצוקה נפשית שנגרמו בעקבות תאונת דרכים. ביטוח רכב שהיה פעם בתעריף כמעט זהה, כיום מושפע ממספר פרמטרים ויכול להירכש בכמה פלטפורמות, במאמר זה יוצגו הסברים למרכיבים אלו.

היסטוריה של ביטוח רכב

בעבר ביטוח רכב היה מתבצע על ידי סוכנים אשר היו עובדים עבור חברות הביטוח הגדולות. התשלום היה מתחלק בין הסוכנים לבין חברות הביטוח. ברבות השנים, ויחד עם צמיחת השוק והכלכלה החופשית, העדיפו חברות הביטוח לעבור לשיטה של "ביטוח ישיר" ועל ידי כך ביטלו את הצורך בסוכני משנה מקצועיים. יחד עם זאת המחיר שהיה כמעט זהה בין כל החברות הפך להיות תלוי בכל מיני משתנים: מין הנהג, מספר הנוהגים ברכב, היסטוריית תאונות, גיל הנוהגים, ותק נהיגה, סוג הרכב, נפח מנוע וכו'. החברות החלו מתחרות אחת בשנייה מה שיצר פערים במחירים שהוצעו לציבור. הסוגיה של ביטוח רכב נעשתה תחרותית בין החברות כשאר המוצרים בשוק, עם כל מה שקשור בזה (פרסומות, שלטי חוצות, מתן הטבות).

התחום של ביטוח רכב הפך לעסק כלכלי תחרותי

ביטוח רכב הוא תחום שמגלגל מאות מילוני שקלים בשנה. התחרות היא גדולה, וחברות הביטוח עושות מאמצים גדולים כדי לשכנע כמה שיותר לקוחות לעבור אליהן ולא למתחרות. זה נעשה בעיקר בשיטות של עידוד, של פרסום מאסיבי, של הטבות ללקוחות מועדפים, (נהגים ללא היסטוריית עבירות, נשים וכיוצא בזה). בניסיון נוסף להוזיל עלויות חלק מהחברות מאפשרות רכישת ביטוח באמצעות האינטרנט. באופן די פשוט וקל יכול לקוח להקליק את הנתונים כפי שהוא מתבקש (סוג רכב, שנת יצור, ושלל פרטים אישיים שהוזכרו לעיל), ובעזרת כרטיס אשראי לבצע את רכישת הביטוח שמגיע ישירות לתיבת הדואר. הפלטפורמה של האינטרנט חוסכת כמובן את עמלות התיווך, ועבודת הנציגים של החברות. תחום זה בשלבי התהוות ולא כל החברות מאפשרות רכישת ביטוח רכב באינטרנט.

סקר שוק - הדרך הבטוחה למצוא ביטוח רכב מושלם עבורכם

ביטוח רכב הוא כמובן לא רק ביטוח חובה. יש את צד ג' וגם ביטוח מקיף. את מירב המאמץ, ואת ה"דילים" הכי אטרקטיביים מציעות חברות הביטוח כמובן למי שמבטח את רכבו ביטוח מקיף. ביטוח זה שכולל כיסוי כמעט מלא לנזקי רכב, גוף, גניבה הוא היקר ביותר והרווחי ביותר מבחינתן. זאת משום שרבים לא חושבים פעמיים ובוחרים ביטוח מקיף, כדי להתכונן לכל צרה שלא תהיה. סקר שוק בנושא של ביטוח רכב יגלה כי יש מנעד מחירים ומומלץ לערוך השוואת מחירים בעזרת מחשבון הנמצא באתר האוצר ברשת.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב